Eerst over jou…

Als administratief medewerker ben je de belangrijke spil tussen onze klantrelaties en het team van tax consultants. Je zorgt voor een correcte administratie binnen onze systemen en laat (nieuwe) klanten een ‘zachte landing’ maken binnen Forward Fiscalisten. Met jouw drive om zaken makkelijk te maken, draag je zorg voor een soepele onboarding. Of je nu een offerte/opdrachtbevestiging verstuurt of benodigde informatie opvraagt, jij regelt het met plezier en vindt het leuk om contact te leggen met onze relaties. Je bent ons visitekaartje en snapt dat aandacht en focus alles mooier maken. Een divers en gezellig team om je heen, zorgt voor een glimlach op je gezicht. Met 18 collega’s kom je het beste tot je recht als teamplayer. Tot slot ben je 16 tot 24 uur beschikbaar per week en woon je in (de buurt van) ‘s-Hertogenbosch, waardoor lange reistijd ontbreekt voor jou.  

Herken je jezelf in dit plaatje?

Dan over ons…

Forward Fiscalisten focust zich op moderne wijze op professioneel en onafhankelijk belastingadvies. Hierdoor maken we al ruim 9 jaar een solide groei door als fiscale adviesorganisatie. Organisaties, bedrijven en individuen zien ons als toegankelijke professionals, die concreet verder helpen. Door onze onafhankelijkheid vormen we een aantrekkelijk alternatief voor de grote advieskantoren (o.a. Big4). Niet zo gek, want we bieden (minimaal) dezelfde hoge kwaliteit met zeer ervaren fiscalisten en kennen een breed portfolio aan fiscale specialisaties in-house. Aandacht, betrokkenheid en een no-nonsense cultuur zijn bij ons geen loze kreten, maar worden direct voelbaar als je ons kantoor binnen stapt.

Benieuwd waarom we jou graag toevoegen aan ons team?

De volgende gevarieerde kenmerken van deze job geven je bij voorbaat al een flinke dosis energie;

  • Contact onderhouden met bestaande en nieuwe klantrelaties over verschillende administratieve zaken, incl. een professionele onboarding;
  • Schakelen tussen verschillende admin werkzaamheden (van opdrachtbevestiging tot factuur) en uiteenlopende (klant)relaties;
  • Als teamplayer ben je hulpvaardig en klanten roemen je om jouw vriendelijke en duidelijke uitleg als er vraagtekens zijn;  
  • Je wordt blij van een goed (in)gevuld CRM-systeem en denkt graag mee over hoe administratieve processen (nog) soepeler kunnen verlopen;
  • De interne organisatie schakelt graag met jou vanwege je prettige communicatie en proactieve handelswijze;
  • Als jij een klantdossier aanmaakt, zijn collega’s (bijna) jaloers op de volledige en correcte invulling. Ze waarderen jouw hulp enorm.

Jij vraagt je tot slot natuurlijk af… ‘what’s in it for me’?

Allereerst een heleboel positieve energie, veel meer dan je ooit gewend was. Maar daar kun je niet van pinnen. Daarom bieden wij (o.a.) een mooi salaris, pensioenregeling, flexibele werktijden en een supergezellig en divers team collega’s om mee te werken. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons heilig, je mag verwachten dat we je zowel binnen deze functie als persoonlijk blijven uitdagen en ontwikkelen. Daar krijgen wij namelijk weer extra energie van.

Want to move Forward?

Stuur vandaag (of morgen) je CV en -vooral belangrijk- motivatie naar info@forwardfiscalisten.nl ter attentie van Freek van Wijk

Vragen over deze vacature of organisatie? Bellen mag natuurlijk ook! 088-1412400. 

*Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.*

Spread the word. Share this post!

Vragen over dit artikel? Neem contact op met Freek van Wijk.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Voor fiscale updates en adviezen
Naam
E-mailadres
×